Gwarancja i zwroty

REKLAMACJE

 

Przed odesłaniem paczki z wadliwym towarem*, prosimy  o informację, że doszło do uszkodzenia.  W takim przypadku, wyślemy mailowo formularz reklamacyjny, który trzeba dołączyć do przesyłki. Reklamacja rozpatrzona zostanie w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania paczki. Koszt wysyłki pokrywa kupujący.  W przypadku reklamacji uznanej, koszt przesyłki zostanie zwrócony nabywcy towaru.

*uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji (czyli te, które wynikają ze złego użytkowania towaru).

 

ZWROT

 

Kupując towar w sklepie szprychashop.pl klient ma zawsze możliwość zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania paczki . Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Przed nadaniem przedmiotu prosimy o kontakt mailowy, gdyż przekażemy Państwu odpowiedni formularz rezygnacji z zakupu. 

Nie odbieramy rowerów wysłanych za pobraniem!

 

GWARANCJA

ROWERY ROMET I ARKUS

UWAGA. Warunkami gwarancji na rowery Romet oraz Arkus, jest przeprowadzenie pierwszego przeglądu w najbliższym autoryzowanym punkcie serwisowym. Termin na wykonanie jest 7 dni od dostawy roweru, chyba że gwarancja stanowi inaczej. Najbliższy serwis znajdą Państwo na stronie http://www.centrum.romet.pl/ w zakładce serwis.

Przegląd jest odpłatny. 

ROWERY KROSS

Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30. a 60. dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być wykonany najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 11. a 16. miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Ochrony na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl